Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

12. september 2012

Bestemors vindu og telyskort

At jeg har en stor forkjærlighet for pelargoniaer er vel ingen godt bevart hemmelighet. Ved siste opptelling var tallet 57. Har endel like ute, men inne er det kun noen få like eksemplarer.


Dette er bare et lite utvalg av de jeg har inne. Og det meste blir tatt i bruk som potteskjulere.


Pelliser i vinduene og blondegardiner er sånn typisk "bestemor-greie" fra gamledager. Nå har ikke jeg blitt bestemor enda, men jeg tjuvtrener på vinduene. ;)


Disse gladiolene (jeg tror iallefall de er det), reddet jeg fra hagen etter stormens herjinger. De lå paddeflate langs bakken, stakkars.


De er bare så vakre!


Har gjort litt på scrappefronten i det siste. Dette er et telyskort.


Har laget noen fler, noen fler sjokoladekort og sydd ihop noen Tildanisser/-dukker. Bilder av dette kommer nok om ikke så lenge. Tildanissene/-dukkene må få klær før jeg viser de frem. Sømmer seg ikke for blogging enda. ;)

Nå må jeg stikke i vei og hente min eldste tvillingsønn. Bønnestengelen må få seg noen nye klær. Alt har blitt for lite. Fatter ikke hvor han har fått voksegenene fra!

Håper alle har en herlig dag! 

Klem fra Meta

CARPE DIEM!






2 kommentarer:

  1. Det er litt av en samling med pelargonier du har.

    SvarSlett
  2. Fint det telys-kortet:) Har ikkje sett slike før, eg.

    SvarSlett