Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

17. september 2012

Trenger utstillere til julemesse i Verdal



Julemarked

Helgen 17-18 november blir det holdt julemarked på
 Arken, Verdal.
 
 Vil du være utstiller?
 
Har plass til 7 utstillere.
Pris for hele helgen er kr 500.- og da får du 2 bord til rådighet.

Om du strikker, hekler, syr, baker, lager smykker, driver med brukskunst eller maler, ta kontakt med Merete på
tlf 984 25 987 eller meta.gun@hotmail.com
For at det ikke skal bli for mye likt, må jeg dessverre velge om det blir flere som vil selge det samme.
Har du spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt for en hyggelig prat.:)
Bindende påmelding.
 
Det var alt for i dag..:)
 
Klem fra Meta
 
CARPE DIEM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar