Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

9. september 2012

Nostalgiske sjokoladekort

Det regnet i bøtter og spann i går, så jeg oppholdt meg på arbeidsrommet hele dagen. Bortsett fra når jeg måtte har mer scrappestæsj og satte nesen mot Levanger. Det er alltid noe man trenger, ikke sant?;)


Disse bildene fra Minnehjørnet er bare så flotte.


De blir nok mye brukt fremover.


Disse sjokoladekortene blir å finne på julemarked nærmere jul.


Og under noen juletrær hos venner og familie.


I dag blir det å scrappe hjertesjokolade-esker. 

Hva er dine planer for dagen?:)

Her i heimen står Meta-mannen for middagen i dag og det dufter helt herlig av får-i-kål i hele huset. Gleder meg sykt til middag!:

Klem fra Meta

CARPE DIEM!











7 kommentarer:

  1. Så flotte julekort du har laga! Vet ikke om det blir julkort laging i år. Vi får se :)
    Dagen i dag vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Lyst å scrappe. Jeg vil men får det ikke helt til. Holder på med en utfordring da med egen bakgrunn, stenciler, blonder som lager mønster... Må vel finne frem litt bilder å se hva jeg kan få til :)
    Ha en flott dag Meta!

    SvarSlett
  2. Så fine kort. Vi er just kommet hjem fra hytta. Etterhvert blir det strikking på meg. D

    SvarSlett
  3. Så fine disse sjokoladekortene ble :)

    SvarSlett
  4. Underbart vackra!!!
    Bilderna är sååå fina.
    Ha det gott!!

    SvarSlett