Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

18. september 2012

Gressenke

Meta-mannen måtte reise bort på jobb og blir nå ukependler. Jeg hadde DE seriøse planene om å få gjort SÅ mye. Men har ikke fått gjort noen ting, egentlig. Bare susa og rotet rundt på nettet. Koselig det, men det kommer liksom ikke så mye konstruktivt ut av det.

I helga fikk jeg da gjort litt. Scrappet endel telysesker og sjokoladehjerteesker, blant annet.






Disse skal få 4 telys og en pyntet fyrstikkeske i seg.

Og her kommer sjokoladehjerteeskene..



Synes vel egentlig den siste ble litt "voldsom", men det kan jo tenkes at noen liker den.

Nå skal hodepinen fjernes ved et par timer på sofaen, så dere får ha en flott kveld.:)

Klem fra Meta

CARPE DIEM!




2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte kort du har fått laga :)
    Skikkelig produktiv du :)
    Men litt nettsurf må man jo og ha :))

    SvarSlett
  2. Så flotte julekort du lager, jeg har ikke kommet så langt enda at jeg har begynt å lage julekort. Ta gjerne en tur innom min blogg, jeg har en give away på gang:)

    Ønsker deg en riktig god helg, klem fra Elise:)

    SvarSlett