Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

12. april 2013

Bruktfunn og valgets kvaler

I dag var jeg så heldig å komme over disse flotte tallerkenene på Brukten. 


3 flate


Og 3 dype


Hadde egentlig tenkt jeg skulle lage stettfat av de...


Og ha de med på martna`n i juni.


Men nå er jeg litt i tvil. Skal jeg begynne å samle på de eller lage stettfat?

Valgets kvaler..

Hva ville du gjort?

Nå er det fredag og i morgen er det 2 loppemarkeder jeg skal snoke på. Det dumme er at begge åpner kl 10 og jeg har ikke rukket å klone meg enda..

Ha en kjempegodt helg! :)

Klem fra Meta

CARPE DIEM!



1 kommentar:

  1. Flotte tallerkner! Ser ut som de blir veldig fine som stettefat! :)
    Ha en god helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett