Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

4. april 2013

Heklet skjerf

Først vil jeg takke for de superhyggelige kommentarene jeg får og ønsker alle nye følgere HJERTELIG VELKOMMEN! Til helgen skal jeg besøke dere alle og det gleder jeg meg til.:)

Da har jeg gått løs på Kitten Mohair. 


2 nøster og heklenål nr 3


Blir nok flere slike etterhvert. Må jo ha noen herlig skjerf med meg når jeg skal ha julemesse i november.

Nå har jeg funnet frem litt bomullsgarn igjen og holder på å komponere en kjekk ryggsekk. Må innrømme at jeg aldri har komponert noe eget før, så dette blir spennende.

Klem fra Meta

CARPE DIEM!



3 kommentarer:

  1. Det var et flott heklet skjerf,gleder meg til å se ryggsekken du holder på med.

    SvarSlett
  2. Nydelig skjerf,i en herlig farge.

    SvarSlett