Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

17. mars 2010




Her tilbringer jeg mye tid. Jeg syr, lager kort og LO`er, dekorerer lys og leker med perler.:)
Ikke akkurat lekker farge på veggene, men det er et uoverkommelig tiltak å rydde ut alt for å male. Her inne er det også gjenbruk. Bordplatene er egentlig plater etter et gammelt klesskap som er lagt over trådhyller. Her brukes pengene på hobbyutstyr istedet for fancy møbler.;)

Disse tingene har jeg laget de siste dagene:



Og så har jeg dekorert noen kubbelys med vintagebilder. Digger de bildene!:)


I går kom jeg over disse dukene på Europris til den nette sum av kr 25, tjuefem, per stk. Kjøpte 2 og de skal brukes som bakstykker til dongerilappeteppene jeg holder på med til guttene. De er på 140 x 250 så jeg slipper skjøter.:))



Har dessuten oppdatert salgsbloggen min med en strikket dåpskjole.:)

Til slutt i dag vil jeg gi alle som er innom en bukett roser med ønsker om en herlig og kreativ dag!:)




1 kommentar:

  1. Så mye fint du lager?
    Moro å se hvor kreative og flinke andre kan være...:-)

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett