Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

11. mars 2010

Salgsblogg

Og da var jeg brått tilbake.:) Har vært så sliten i det siste at blogging har vært nedprioritert. Men nå er jeg tilbake. Om ikke for fullt, så i det minste tilbake.:)

Kom over noen smykker på nettet som jeg bare MÅTTE ha. Det jeg ikke var klar over, var at det var 2 av hvert smykke. Bør vel kanskje lese salgsopplysninger bedre i fremtiden? Har i allefall laget meg en salgsblogg hvor jeg selger de jeg ikke skal ha selv. Trenger liksom ikke 2 av alt bestandig. Der vil jeg også legge ut ting jeg lager. Har masse på lur som blir lagt ut fortløpende, så følg gjerne med.:)

Her er et eksempel på smykkene jeg kjøpte.


Og her er et til.

Har blitt 60% sykemeldt igjen og tiden brukes delvis på hobbyrommet hvor jeg syr vesker av dongeribukser, håndarbeidsmapper og strikkepinnemapper. Tiden foran tv`en går med til laging av maskemarkører og litt enkle smykker som vil passe håndarbeidsgale damer yppelig.






Dette var en bitte liten smakebit på hva som kommer i salgsbloggen i løpet av kvelden.:)

1 kommentar:

  1. Dette blir jo kjempespennende, gleder meg!
    Mye fint her ja...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett