Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

28. mars 2010

Har sydd litt til..

Har lekt litt med symaskinen igjen. Har jo akkurat begynt å sy annet enn rettsøm på gardiner. Kjøpte en symaskin på Europris til den nette sum av kr 699.- for noen år siden. Må innrømme at jeg ikke liker den i det hele tatt,så en ny "ordentlig" symaskin står høyt på ønskelisten.

Denne her bor klesklypene i allerede:


Burde laget den blårutete kanten MYE bredere,men gjorde nå ikke det da. Men har lært. Godt man ikke er for gammel til det!:)

Og i denne bor det telys. Her burde bildet vært lengre opp,men.... Har lært her også.;)



Og det spirer!! 11 tomatplatespirer strekker seg mot lyset. Det store spørsmålet er hvor mange som faktisk vil overleve.



Meta-mannen har lagt takplater og satt opp taklister,så nå begynner vi å se enden på marerittet. Det er så enormt skjevt her at jeg trodde min så ellers sindige og rolige samboer skulle få sammenbrudd oppe på stilaset,men det gikk bra. Godt han er så hendig som han er!:))

Til slutt vil jeg ønske alle en herlig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar