Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

31. mars 2012

Huttetu og brrrr

I dag våket jeg opp til dette:


Og gradestokken viser -8. Ja, MINUS ÅTTE grader. Brrr... Ikke mye vårfølelse igjen her nå. 

Hadde et håp om å få løkene jeg kjøpte i jorda i løpet av helga, men det ser ikke sånn ut nå.



99 kr på Meny. Løp og kjøp.:)

Av en eller annen grunn har jeg visst et stort behov for farger for tiden. 


Det heklede trekket til syltetøyglassvasen er signalgrønn,ikke mint som det ser ut som på bildet.

Var en runde på brukten i går og fant noen flere fine små tallerkener jeg skal gjøre om til små stettfat. De kommer til å bli til salgs,for det finnes liksom grenser for mitt behov for slike.:)

Nå skal denne kroppen opp på arbeidsrommet og sy litt. Ha en herlig dag,folkens. Setter umåtelig pris på dere alle.:)

Klem fra Meta

CARPE DIEM!




2 kommentarer:

  1. Det så kaldt ut hos dere.
    Vi reiser ut i skjærgården på påskeferie i dag.
    Barnebarna sier de vil bade......
    Klem. Drude

    SvarSlett
  2. Hej Meta!
    Var tvungen att kika in hos dig också! Så fina bloggar du har! Ska fortsätta att kika in då och då.
    Kram / Inggun

    SvarSlett