Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

10. oktober 2010

Brennende lys

Har fått endel spørsmål ang brenning av lysene og det er bra,for jeg glemte helt å fortelle hvordan de oppfører seg i brennende tilstand.



Det har hent at bildet har løsnet. Tror kanskje jeg har hatt på for lite lim de gangene.
Som regel skjærer jeg bort kanten etterhvert som lyset brenner ned. Men er lysene ekstra tykke,blir de gjerne til en lykt. Men uansett om lyset er tykt eller tynnere;

GÅ ALDRI FRA ET BRENNENDE LYS!!


I løpet av dagen skal jeg prøve å få laget et lynkurs i hvordan man på andre måte kan feste bilder på lys.:)

Da ønsker jeg dere en herlig dag så lenge og så snakkes vi snart.:)

CARPE DIEM!


1 kommentar:

  1. Nyttig innlegg!
    Sånn som lyset ser ut på bilde øverst til høyre, sånn blir jo de aller fleste kubbelys enten de har bilder eller ei.
    Jeg også skjærer av kanten etterhvert som det brenner ned...
    Og som det viktigste du skriver her, ingen MÅ forlate et brennende lys!

    SvarSlett