Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

13. oktober 2010

Shopping idag...

Når jeg ikke klarer å strikke og hekle pga de statiske bevegelsene, måtte jeg jo finne på noe annet. Og siden jula nærmer seg med stormskritt, har jeg vært på hobbyshopping og julegaveshopping idag. Fant 2 julegaver, men de kommer jeg tilbake til i morgen.

For selv om kroppen kribler etter å sette igang med hobbyleringen, bare MÅ jeg vise dere hvilke planer jeg har fremover.

Først ut er disse nydelig serviettene fra Sagen. Disse skal brukes til decoupage, men det skjønte dere sikkert.


Og så bare MÅTTE jeg ha disse:



Har så mange gamle plankebiter på låven og nå kommer de endelig til nytte! Tenkte male de hvite og patinere dem før jeg dekorerer dem.

Men hva skal jeg bruke dette til????


Og så måtte jeg jo ha et nytt julestempel til julelysene jeg skal lage.;)



Og til slutt kjøpte jeg såpebase og noen skjønne muffinsformer,både runde og firkantete.



Så nå har jeg noe å finne på fremover. Ikke umulig at noe havner i bloggbutikken,også. Skal ikke se helt bort i fra det.

Men nå rauter elgfarsen på meg. Hentet 17 kg elgfarse i går kveld, så gjett hva det blir til middag i dag?!

Ønsker alle en herlig og kreativ ettermiddag og kveld! For det skal jeg!!!

CARPE DIEM!

3 kommentarer:

  1. Å så masse fint du har kjøpt. Blir spennende å se hva du lager av alt sammen. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Sandelig har du handlet inn til juleverksted, skulle gjerne vært med deg på dette..

    Ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  3. Jeg må bare spørre hvor du har kjøpt de fine muffinsformene ?

    NB: Så fint at du viser hvordan man pynter lys. Har lyst til å forsøke.

    Hilsen Fama

    SvarSlett