Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

5. januar 2010

Den store oppryddingen

Nå er jeg mektig lei alt rotet i skuffer, skap, alle rom, loft, kjeller. Herremin så mye rart man tar vare på i tilfelle man får bruk for det en vakker dag! Burde vært bot for å ha ting man ikke har brukt/sett på 2 år!!

Jeg har startet et blogg http:// houseaid.blogspot.com hvor man kan rydde i fellesskap. Hver mandagsmorgen (eller søndag kveld) legger jeg ut ukens oppdrag. Denne uken var det å rydde i kjøkkenskapene og fjerne det man absolutt ikke trenger. Det skal jeg gjøre idag. Som eier av bloggen burde jeg jo gått foran som et godt eksempel, men jeg har vært opptatt med følgende prosjekt noen dager:

Jeg var bortreist en periode for 3 år siden og kom hjem og fant gangen og denne skjenken malt i SAMME farge! En grusom grønnfarge jeg ikke unner min verste fiende å ha hjemme engang. Men gubben var jo SÅ fornøyd,da.

Det ser ikke sånn ut på bilde, men veggene har samme farge som skjenken.
Men nå ser skjenken i allefall slik ut:

Det som gjenstår nå, er å sette på nye "gamle" håndtak, så er jeg ferdig med den.:)

Det passer veldig godt med diverse prosjekter nå. Ute er det -23 grader og jeg er sykemeldt. Ut skal jeg iallefall ikke og sitte på baken er noe jeg ikke har tålodighet til. Har malt to trehvite småbord også, men de får dere ikke se bilde av før soverommet er ryddet. (Gubben har visst enda mer å sortere.:( )

Da ønsker jeg alle en herlig og kreativ dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar