Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

1. januar 2010

Hei og velkommen! :)

I løpet av det første halvåret av 2010 skal huset pusses opp, rom for rom. Ikke helrenovering, men litt maling her og der. Vi har nå vært sammen i 8 år og samboere i 6 av de. Begge har vi hatt alt vi trenger og det vises i hjemmet vårt. En "herlig" blanding av alt. Ingen stil, ingen flyt og ingenting harmonerer. Hverken når det gjelder maling på veggene,møblene eller pyntetingene.


Nydelig sofa, ikke sant? Men nå er vi på leting etter ny. Endelig. Det eneste møbelet jeg virkelig elsker, er salongbordet vi arvet etter svigermor. Jeg rett og slett elsker det! La meg vise deg hvorfor:

Man kan slå det sammen.


Og så kan det heises opp slik at det blir et midlertidig spisebord. Flott,hva?Jada,jeg vet det er støv under der. Hadde ikke vasket det før jeg tok bildene. Bare slang på en duk og stæsjet som sto på gamlebordet.

Jeg har fått noen prismelamper av moren min. Men de er gullfarget. Vet ikke om jeg er helt fortrolig med det. Vurderer å lakke de hvite eller i sølv. Må tenke litt på det. eller kanskje det er noen innom meg og som har noen råd å gi?

De er så fine at jeg MÅ ha de oppe selv om jeg ikke er fortrolig med fargen.

Hva ville du ha gjort??


Jeg vet ikke hvilken stil jeg egentlig har, men jeg liker ikke sterke farger. Hvitt, sølv og jordfarger. Og kanskje noen få innslag av svak rosa og svak blå. Akkurat nå er jeg i tankeboksen når det gjelder soverrommet. Men det kommer jeg tilbake til i morgen. Da skal jeg ta bilder av det slik det ser ut nå. Blir flau bare ved tanken.. *grøss*


CARPE DIEM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar