Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

2. januar 2010

Ut med jula

Ja, idag skal jula begynne å pakkes bort. Har fått nok nå. Joda, jeg elsker jula, men 2 uker med huset fullt av nisser, røde duker og røde julegardiner er nok. Har fått en liten overdose. Det er kun en julestjerne som skal få være med litt til.


Lovet dere bildet av soverommet idag, men Meta-mannen er ikke ferdig med å rydde sine ting innpå der. Lover han skulle gjøre det igår, men... Er ikke spesielt overrasket. Han har lovet det i MANGE måneder. Men gjør han ikke det idag, truer jeg med å ta bilde av det som det er og så får han ta skammen som kommer.;))

Egentlig har Meta-mannen og jeg totalt forskjellig oppfatning av hva som er fint. Han liker farger på veggene og møblene. Og han har en forkjærlighet for, hold dere fast: TREHVITT!!!!!!!! Jeg liker IKKE det. Så vi har store problemer med å bli enige. Så derfor overkjører jeg han en LITEN smule. Feks ville han kjøpe en knall rød hjørnesofa. HERLIG! vi har fortsatt den grønne. Heller en gammel grønn enn en rød ny, sier nå jeg. Den er fra Fagmøbler og bildet er hentet derfra.



Jeg sikler på denne fra Ikea:

Ikke akkurat praktisk når man har unger, hund, katter og bord på småbruk, så dette trekket bør nok skiftes ut med dette:
For med Ektorp fra Ikea kan man skifte trekk for en billig penge og de kan vaskes på 60 grader i maskinen. Og når man har det utgangspunktet som vi har, er denne det mest fornuftige. Synes jeg, i alle fall.:))

Nei, nå får jeg nesten gjøre litt her i heimen. Avslutter med bilde av bestikket jeg kjøpte for 40kr på Loppis i Østersund i sommer. Det har blitt "fin" bestikket mitt. Det er til 12 personer.:)


Da blogges vi igjen når soverommet er ryddet.

Ha en fortreffelig dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar