Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

11. januar 2010

Ny dag, nye muligheter!:) Har hodet fullt av kreative idèer, men akk så lite energi til å sette de ut i live. Har lyst til å flytte litt om på kjøkkenet, male litt hist og pist, hobbylere på hobbyrommet; lage kort, ta decoupage på lysene jeg har stående, hekle border til laknene slik at de blir nydelige duker og puter. Men her sitter jeg, da. Med pc`en på fanget og gløtter bortpå tv`en hvor "Hurra for Andersens" står på.

Rotet igjennom noen sekker på kvisten igår og fant disse lappene jeg heklet for en stund siden.
Har UFO`er over hele huset, tror jeg. Er en kløpper på å begynne på ting, men avslutningene lar vente på seg som regel. Kanskje jeg skulle hekle de sammen og se hva jeg kan bruke de til.:) Jepp, det gjør jeg! Det kan nemlig kombineres med å se ferdig filmen.:)) Plutselig tilbake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar