Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

29. januar 2010

Hus i forandring

Eller skal jeg skrive: forvandling?? Borte er den møkkete blåfargen på kjøkkenet. Den har blitt erstattet av Bomull som er en mellomting mellom egghvit og vanilje. Det er så herlig å få et lyst og trivelig kjøkken. Kjøpte 2 hobbyplater og hylleknekter, malte de egghvite og hang de opp. Er ikke helt fornøyd med pynten på hyllene,men Rom ble ikke bygget på èn dag,heller.:) Skal ta bilde i morgen når det er lyst ute. Dårlig kamera,nemlig.:(

Soverommet er også malt i Bomull. der var det en "herlig" aprikosfarge i 2 nyanser. Blandet av undertegnede for x antall år siden. Meta-mannen var borte på jobb og jeg nektet å sove èn natt til i et gammelrosa soverom. dermed gikk turen ned i kjelleren og der fant jeg masse forskjellige farger. Og dermed satte jeg igang og blande. Syntes det var fine farger den gangen,men heldigvis forandrer smaken seg!!!! Når jeg får på plass møblene,kommer det bilde.

Har vært 50% sykemeldt denne uka og det er visst nok for en stund. Var helt ødelagt etter endt arbeidsdag. Er greit å holde på hjemme, for her kan jeg ta så mange pauser jeg vil + når jeg vil. Og gidder jeg ikke gjøre noen ting, nei så gjør eg ikke det,da. Heller 100% på jobb i 50% enn 50% i 100%,om dere skjønner hva jeg mener?

Neste prosjekt her i huset blir innergangen,trappen opp og gangen oppe. Har kjøpt 10 liter egghvit 07 som jeg skal grunne med. Blir nok noen strøk om jeg skal få dekket den nydelige grønnfargen Meta-mannen malte mens jeg var bortreist for noen år siden. Skal male med halvblank Lady til slutt. Fargen er ikke bestemt enda,men faren er stor for at det blir Bomull der også.:) Om ikke noen har noen andre forslag?

I kveld har jeg shoppet på Finn.no. Mine yndlingssider! Kan finne SÅ mange flotte skatter. Her er mine funn i kveld:



Betalte 1000kr tilsammen for begge to.:)Bøker og pynt følger forhåpentligvis ikke med. I morgen blir det ut og shoppe litt Ladymaling slik at jeg har det i hus når møblene kommer på mandag ettermiddag.

Nå blir det en liten blogrunde før jeg skal lete etter senga.

Sov godt, alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Heisann og takk for at du tittet innom bloggen min?

    Jammen litt av noen funn?
    Alltid mye fint å finne på finn.no
    Gleder meg til før og etter bilder, for du hadde tenkt å male dette?

    Jeg har nesten maken til den speilkommoden stående i gangen her, nå venter den bare på et malingstrøk så den blir lys og fin i fargen.
    I helgen skal jeg hente meg en slagbenk som skal males hvit og få plass på kjøkkenet med masse deilige puter...:-))

    God helg!

    SvarSlett
  2. Det blir spennende og se kjøkkenet ditt...skal jaggu meg handle hobbyplater jeg også....de skal vi ha på gjesterommet som også skal være hobbyrom.

    Utrolig flotte møbler du har kjøpt deg...gjenbruk er kluet. Har en veldig gammel speilkommode som jeg skal lempe ut og pusse over...den er ett utrolig vakkert møbel....treet er bjørk tror jeg...heltre....nesten så jeg får dårlig samvittighet av å male det...men jeg liker ikke den tre fargen.

    Ha en fin malerhelg.

    SvarSlett