Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

7. januar 2010

Huttetu så kaldt det er!

Lurer på om det i det hele tatt en innom her, jeg..

Idag har gradestokken vist 25-27 kalde. Har fyret som gal. Ingen av bilene ville starte, så Meta-mannen kom seg ikke på jobb, stakkars.:)

Var å så på hybel til eldste sønnen i kveld. Det var et kejmpetrivelig ektepar som leier ut hybler til ungdom. Tror han kommer til å få det kjempefint der. Virker som om han gleder seg til å flytte ut igjen. Ikke rart når han er 21 og har bodd for seg selv siden han var 18. Forstår han godt, jeg.

Har ikke gjort noe produktivt idag, men i morgen skal jeg en tur på hobbyrommet og hobbylere litt. ryddet der i går og det trengtes ettersom alt mulig rot hadde blitt plassert der i påvente av å komme på plass igjen når jula var ute av huset.

Disse fikk jeg av en venninne av min mor. Har lett etter flere i 5 år, men finner de ikke noen steder. Om noen vet hvor jeg kan få tak i disse,blir jeg sjeleglad.

Fikk lyst til å prøve noe nytt på kjøkkenet. "Sidegardinene" er en sid gardinkappe jeg fikk av faren min. Jeg delte den i 4 og fikk sidegardiner til begge kjøkkenvinduene. Den heklede gardinkappen har jeg selv heklet for noen år siden.

Jeg elsker å resirkuler og holder nå med flere prosjekter. De skal jeg ta bilder av i morgen.
Lover!

Har store problemer med å få fine bilder med kameraet. Blir oftere utydelig enn klare bilder. Må ta en ahug bilder for at det skal bli et klart bilde. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. Har tydeligvis ingen medfødte fotografevner.:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar