Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

9. januar 2010

Ja,ja, 14 dager til før jeg blir 50% friskemeldt i en prøveperiode. Jeg ble hjemsendt fra doktordama med beskjed om å være litt mer egoistisk og gjøre ting jeg har lyst til å gjøre og la de andre i heimen ta det andre. Akkurat som om det vil bli godt mottatt. Jeg går jo hjemme allikevel, liksom. Du går hjemme fordi du er sykemeldt, ikke for å være hushjelp, sa den koselige doktordama. Akkurat som om det hjelper å si.

Vel, nok om det. Idag har jeg oppholdt meg på hobbyrommet. Ikke at det har kommet noe konstruktivt ut av det, men.. Har gått igjennom bladene mine og klippet ut gode idèer og tips som jeg skal lime inn i en utklippsbok. Blir vel scrappet med tid og stunder, kanskje. Så nå er bladene kastet og kurven er klar for nye..:)

Under opprydding forleden dag fant jeg igjen flere gamle hvite laken jeg kjøpte på loppis for noen år siden. Nå lurer jeg litt på hva jeg skal bruke de til. Har lyst til å hekle blonde og sy langs kanten på et par,men ender vel med å kjøpe heklet blonde,tenker jeg. Med min tålmodighet skulle blonden vært ferdig heklet i går. Før jeg fant laknene.

Men nå la meg vise frem tallerkenhylla jeg fikk av moren min. Den var opprinnelig trehvit, men fikk fort en annen farge. Har ikke noen tallerkner å sette i den enda,men det kommer etterhvert. Er på utkikk etter noen helt spesielle.

Jeg har aldri likt trehvitt og kommer heller aldri til å gjøre det. Det er derfor jeg skal male alt her. For når jeg flyttet hit var det meste i trehvitt. Trehvit panel på kjøkken, stue og gang. Stuemøblene var også trehvite. Det har tatt meg 7 år å overtale Meta-mannen og nå er han endelig på gli.:)))))

Dårlig bilde, men man kan da se sånn nogenlunde hva det er.:) Når jeg flyttet hit fant jeg et titalls Norgesglass i kjelleren. Og her kan dere jo se hva jeg har brukt noen få av de til. Folk ristet på hodet når de så dette for 7 år siden. Men se rundt omkring nå. Norgesglass er egentlig en genial oppfinnelse, for det er bare fantasien som setter stopper for hva de kan brukes til. :)

Ønsker alle en god natt og en kreativ dag i morgen!:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar