Velkommen til meg!

Håper du vil trives her og at du legger igjen en kommentar slik at jeg kan besøke deg,også.


Om du vil ha kontakt med meg, treffes jeg på

meta.gun((@))hotmail.com.

18. oktober 2010

Endelig kom de!:)

For en stund siden bestilte jeg cd`er på Ebay. Cd`er med vintage-motiv. Ikke mindre enn 4 cd`er med tilsammen 12.000 motiv,så jeg har hatt litt å finne på ved siden av klesvask i dag.



Det er utrolig mange flotte bilder og jeg klør etter å bruke dem. Men vet ikke helt hvordan jeg skal bruke dem og hvor jeg skal begynne.



Blir nok kort og lys ut av dette bilde. Sett noe så nydelig??



Du er hjertelig velkommen til å bruke disse bildene.:)

Nå skal jeg ta natta, men er tilbake i morgen med muffinsbaking og de tingene jeg har laget i helgen.

Sov godt og ha en flott dag i morgen!

CARPE DIEM!


1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder.
    Jeg har det første i glass og ramme på hobbyrommet.
    Ha en fin uke!:)

    SvarSlett